Vilkår og betingelser

Levering – Frakt

Ved levering av catering må dette avtales med butikken. Har du bedt om leveranse når du sendte inn bestillingskjema fra vår nettside, vil vi kontakte deg senest neste virkedag. Har du ikke hørt fra oss neste virkedag, vennligst kontakt oss på tlf. 69140555.

Se for øvrig egne vilkår for frakt og priser i egen lenke fra bestillingskjemaet. 

Reklamasjon
Reklamasjon må gjøres snarlig og senest innen 5 dager etter at du mottok varen. Ta 2-3 bilder av varen med til butikken i retur, for å synliggjøre feilen. Vi håndterer hver reklamasjon individuelt og gir deg tilbakemelding så fort vi har gjort en vurdering. Ta alltid vare på din kvittering til reklamasjon er ferdig.  Ta kontakt med oss på mail post@gla-laksen.no og skriv i emnefeltet «reklamasjon + produktnavn». 

Bytte – angrer meg
Det er i utgangspunktet ikke bytterett eller angrerett på ferskvarer og catering. Ønsker du å gjøre endringer eller kansellere din bestilling, må dette gjøres senest 2 dager før oppgitt hentedato. Ta kontakt på post@gla-laksen.no eller på telefon 69140555 for å gjøre endringer i din bestilling . 

Gebyr ved uavhentede varer
Uavhententede cateringbestillinger vil bli fakturert kunde med 50% av ordinær salgspris.  

Tilbakebetaling
Som hovedregel tilbakebetaler vi på kredittkort, eller kontant i butikk. Om ønskelig kan vi også utstede tilgodelapp.

Forbehold
Vi tar forbehold om at varer eller produkter som inngår i bestilt cateringmeny kan være utsolgt eller mangelvare. Vi vil da ta kontakt med deg for å finne alternativer for å komplettere bestillingen. Farge kan avvike i fht produktet «live», da ulike skjermer og utstyr påvirker bildene. Evt skrivefeil/trykkfeil kan forekomme. Vi tar forbehold om retten til å annullere din bestilling som følge av force majeure. Dette foreligger dersom det ikke er mulig å oppfylle avtalevilkårene på grunn av ekstraordinære omstendigheter, som krig, ekstraordinære natur begivenheter, brann og pandemi.

Tvist
Hvis du som forbruker vil klage over ditt kjøp, skal du kontakte oss på mail, post@gla-laksen.no . Hvis det ikke lykkes oss å finne en løsning, kan du sende en klage til:

Forbrukerrådet

Fred Olsens gate 1
Postboks 463 Sentrum
0105 Oslo